Cosis-dealer Bert Henken Autobedrijven BV ELST (UTR.)

Hoe beoordeel je dit bedrijf?

Uitstekend
1
100%
Goed
0
Geen stemmen
Redelijk
0
Geen stemmen
Matig
0
Geen stemmen
Slecht
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 1

carrus nigredo
Senior lid
daily subaru: impreza WRX MY07 355pk
Contacteer:

Cosis-dealer Bert Henken Autobedrijven BV ELST (UTR.)

Ongelezen bericht door carrus nigredo » di, 13 mei 2008, 20:26:57

Cosis-dealer Bert Henken Autobedrijven BV
Rijksstraatweg 151
3921 AD ELST (UTR.)
T. 0318-471238
F. 0318-472592

I. http://www.berthenken.nl

E. info@berthenken.nl
PAX

Deimos000
Moderator
daily subaru: None
Contacteer:

Re: Cosis-dealer Bert Henken Autobedrijven BV ELST (UTR.)

Ongelezen bericht door Deimos000 » wo, 21 mei 2008, 08:21:29

Ik ben hier uitstekend geholpen! Heb via hun mijn spatlappen gekocht en mistlichten. Het inbouwen van de mistlichten was in een kleine 2 uurtjes gebeurt, tijdens dit inbouwen mocht er nog een rondje gereden worden in de nieuwe Sub! :mrgreen:

Zoonlief wees mij ook vriendelijk op een nog in het magazijn liggende center console. Dus ze doen nog aan actieve sales ook nog :mrgreen:

Mijn auto is hier niet in onderhoud simpelweg omdat het te ver weg is. Auto Jawes, erkend Subaru service punt, zit 2 km van mij vandaan.. Iets minder dan de 20 van Elst :mrgreen:

Al met al lof voor dit bedrijf. :duimpie:
DiGa (Sport)Fotografie / http://www.digafoto.nl

Deimos000
Moderator
Contacteer:

Ongelezen bericht door Deimos000 » vr, 20 aug 2010, 21:23:45

Even een bijstelling... Zonder naam/toenaam.. Wel zo facebook/hyves sociaal :mrgreen:

De middelste zoon is niet langer werkzaam. De jongste zoon heeft het zaakje overgenomen.. De pook delen die besteld waren om de speling weg te helpen stonden in de back order, nu inmiddels al 2 maanden. Na een telefoontje ongeveer 6 tot 7 weken geleden heb ik opgebeld om te vragen of de onderdelen binnen waren. Helaas kreeg ik hier een negatief antwoord op met de vraag of hij het mocht controleren in de financiële administratie.. Nouja, prima dacht ik. Via de mail kreeg ik een reactie van de kerel dat er helemaal geen bestellingen waren gedaan. Lekker weer.. Reactie gegeven via de mail of het eea toch wat verder uitgezocht kan worden en of de monteur, prima kerel, die mij geholpen heeft nog iets wist van de bestelling.. Tenslotte zou ik samen met de pook delen ook raamrubbers en klapramen met beslag a 300 euro bij ze ophalen. Tevens had ik een lijntje met de vorige verkoper lopen om het onderstel te plaatsen (kosten rond de 600 euro..). Toch jammer (voor hun).

Jammerlijk heb ik tot op heden geen reactie meer ontvangen en het lijkt alsof het bedrijf op het randje van de afgrond bungelt. De service die ik gewend was blijkt niet meer hetgeen wat ie is. Wellicht toch maar weer terug naar Auto Jawes voor onderhoud. Dan maar iets duurder en het gevoel krijgen dat men ook echt naar de klant luisterd (en gegevens bij houdt).

Deimos000
Moderator
Contacteer:

Ongelezen bericht door Deimos000 » vr, 03 sep 2010, 10:19:18

Afgelopen week een bericht gehad van de vervanger, dat ik begin deze week moest bellen met de monteur die met vakantie was. Er zou een 'andere' oplossing zijn om het flexibele schakelen. Uiteindelijk toch maar een afspraak gemaakt en op woensdag erheen gegaan.

Er is een ander type veertje geplaatst. 't schakelen is nog niet helemaal optimaal maar het is al wel beter dan zonder veertje!

+1 dus :)

Plaats reactie