hot hatch

Ben je bezig met iets speciaals? Een Turbo op je Mini-Jumbo of een 6-cilinder boxer in je Impreza? Maak er een leuk verslag van of stel je vragen als je er niet meer uitkomt!
Gebruikersavatar
Leone station turbo
SYC addict
Berichten: 4328
Lid geworden op: za, 03 mar 2007, 17:50:35

hot hatch

Ongelezen bericht door Leone station turbo » di, 25 sep 2007, 20:00:05

ik heb de bilstein poten eronder, samen met het leggy 5 gaats fusee. foto,s zijn net in het donker gemaakt :?
foto,s van de bovenkant
foto,s van de chassisbalken, met uitsparing voor de 2.2 DOHC motor :duimpie:
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo, 26 sep 2007, 18:18:30, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
SP-Boxer
SYC addict
Berichten: 2935
Lid geworden op: di, 27 feb 2007, 15:27:08
daily subaru: BP9; BC7; BC5; KW3; KK3
Locatie: Veldhoven

Ongelezen bericht door SP-Boxer » di, 25 sep 2007, 20:02:56

Yeah!!! :twisted:

Gebruikersavatar
subaruroy
SYC addict
Berichten: 1873
Lid geworden op: za, 02 jun 2007, 19:28:57
daily subaru: Een dark Gray Subaru Forester 2.0 Automaat uit 2008
Locatie: zaandam

Ongelezen bericht door subaruroy » di, 25 sep 2007, 20:05:41

doe maar stoer hoor bilstein poten eronder maar ze staan vettttt

Gebruikersavatar
justyfever
SYC addict
Berichten: 2581
Lid geworden op: do, 08 mar 2007, 17:55:11
Locatie: op (!) Texel

Ongelezen bericht door justyfever » di, 25 sep 2007, 20:27:23

hot hatch!

the chief

Ongelezen bericht door the chief » di, 25 sep 2007, 21:46:09

kijk eens aan.
het wordt nog eens wat. haha :wink:

gr Ruud.

Gebruikersavatar
justyfever
SYC addict
Berichten: 2581
Lid geworden op: do, 08 mar 2007, 17:55:11
Locatie: op (!) Texel

Ongelezen bericht door justyfever » di, 25 sep 2007, 22:24:14

heej marcel,

wat heb je hier nou allemaal voor moeten aanpassen??

topmounts??
verder??

of is alles over gezet van een legacy op de hatch?

groeten, Ricardo

Gebruikersavatar
Leone station turbo
SYC addict
Berichten: 4328
Lid geworden op: za, 03 mar 2007, 17:50:35

Ongelezen bericht door Leone station turbo » di, 25 sep 2007, 23:10:27

de L1 heeft 2 gaten voor de schokbreker vast te zetten. het komt er op neer dat ik op de binnenspatborden aan iedere kant een ring heb gelast, en daar in 3 gaten heb geboort. de motorruimte heb ik voor de helft gespoten(schutbord, subframe balken en waar de veerpoten aan vast zitten) zodat de poten eronder konden. ik moet nu nog de accu bak en waar de krik normaal zit spuiten, maar ik moet nog een balkje onder radiateur stukken in lassen, zodat die ook gespoten kunnen worden.
ik heb de topmounts van de legacy op de bilstein veren gezet, en die zitten weer op het fusee van legacy. de draag armen van de L1 zijn conisch uit geboord, zodat de fuseekogels van de leggy/impy pasten. zaterdag wil ik de bak gaan inbouwen zodat ik die beugels kan laten snijden voor de bak vast te zetten, en de aandrijfassen op maat kan laten maken.
dan ligt het aan marnix wanner de motor erin gaat komen. :bier:..

Gebruikersavatar
justyfever
SYC addict
Berichten: 2581
Lid geworden op: do, 08 mar 2007, 17:55:11
Locatie: op (!) Texel

Ongelezen bericht door justyfever » wo, 26 sep 2007, 00:09:19

dank 8)

en morgen bij daglicht nog foto's? :oops: :lol:

Groeten, Ricardo

Gebruikersavatar
subaruroy
SYC addict
Berichten: 1873
Lid geworden op: za, 02 jun 2007, 19:28:57
daily subaru: Een dark Gray Subaru Forester 2.0 Automaat uit 2008
Locatie: zaandam

Ongelezen bericht door subaruroy » wo, 26 sep 2007, 07:39:42

justyfever schreef:dank 8)

en morgen bij daglicht nog foto's? :oops: :lol:

Groeten, Ricardo
goed idee !! bij dag- licht dan kunnen we het echte werk zien :super

Gebruikersavatar
Leone station turbo
SYC addict
Berichten: 4328
Lid geworden op: za, 03 mar 2007, 17:50:35

Ongelezen bericht door Leone station turbo » wo, 26 sep 2007, 18:12:16

wholla, weer een paar foto,s gemaakt (zie begin post)

Gebruikersavatar
justyfever
SYC addict
Berichten: 2581
Lid geworden op: do, 08 mar 2007, 17:55:11
Locatie: op (!) Texel

Ongelezen bericht door justyfever » wo, 26 sep 2007, 18:17:25

:super marcel!

Gebruikersavatar
SP-Boxer
SYC addict
Berichten: 2935
Lid geworden op: di, 27 feb 2007, 15:27:08
daily subaru: BP9; BC7; BC5; KW3; KK3
Locatie: Veldhoven

Ongelezen bericht door SP-Boxer » wo, 26 sep 2007, 19:08:21

Die topmounts zitten er echt keurig in Marcel.

Heel mooi werk!

Als hij af is wil ik er heeeeel graag een rondje in doen :oops:

Gebruikersavatar
Leone station turbo
SYC addict
Berichten: 4328
Lid geworden op: za, 03 mar 2007, 17:50:35

Ongelezen bericht door Leone station turbo » wo, 26 sep 2007, 19:19:24

SP-Boxer schreef:Als hij af is wil ik er heeeeel graag een rondje in doen :oops:
komt goed :duimpie: alleen zal de volgende update wel weer een jaar duren :oops:

Gebruikersavatar
tumme
Lid
Berichten: 428
Lid geworden op: vr, 07 sep 2007, 19:56:18
daily subaru: Subaru Legagy II TW bj. 1995
Locatie: Leiderdorp

Ongelezen bericht door tumme » wo, 26 sep 2007, 20:30:30

Wat een geheimtaal allemaal voor mij, maar heb heeeeeeeeeellll veeelllllllllllll bewondering :nice: voor mensen zoals jullie die van niets , heel veel kunnen maken!!!! :woohoo:

Tom

Gebruikersavatar
Eef
Lid
Berichten: 101
Lid geworden op: za, 08 sep 2007, 01:03:29
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eef » wo, 26 sep 2007, 20:47:00

:D
Pas maar op, anders maakt-ie van jouw Legacy een Leone!

Ziet er strak uit, Marcel!


Mvg, Eef.

Gebruikersavatar
Leone station turbo
SYC addict
Berichten: 4328
Lid geworden op: za, 03 mar 2007, 17:50:35

Ongelezen bericht door Leone station turbo » wo, 26 sep 2007, 21:24:31

denk dat ik voorlopig forester turbo schijven en 2 post remklauwen erop zet. ipv de standaard leggy schijven met 1 zuiger remklauw.
dan kan ik als ik beter bij kas zit gaan kijken voor 4 pots remklauwen en wrx schijven :roll:

Gebruikersavatar
SP-Boxer
SYC addict
Berichten: 2935
Lid geworden op: di, 27 feb 2007, 15:27:08
daily subaru: BP9; BC7; BC5; KW3; KK3
Locatie: Veldhoven

Ongelezen bericht door SP-Boxer » zo, 30 sep 2007, 16:03:34

Ik vraag me af in hoeverre je die 4-pots echt nodig hebt. Grote remmen zijn vooral hel hard nodig als je veel gewicht in de schaal legt.
Die Hatch weegt vrij weinig tov. een Forester, dus ik denk dat dat ding al als een dolle remt met de standaard Legacy remmen, laat staan met de Forester turbo klauwen :!:

Gebruikersavatar
Leone station turbo
SYC addict
Berichten: 4328
Lid geworden op: za, 03 mar 2007, 17:50:35

Ongelezen bericht door Leone station turbo » di, 02 okt 2007, 10:09:55

SP-Boxer schreef:Ik vraag me af in hoeverre je die 4-pots echt nodig hebt. Grote remmen zijn vooral hel hard nodig als je veel gewicht in de schaal legt.
Die Hatch weegt vrij weinig tov. een Forester, dus ik denk dat dat ding al als een dolle remt met de standaard Legacy remmen, laat staan met de Forester turbo klauwen :!:
ik wil met de hot hatch het circuit op. geen wedstrijden, maar vrij rijden op "de ring" en zolder. mijn motto is dan ook, hoe beter de remmen, hoe later ik van het gas afkan :lol:

Gebruikersavatar
SP-Boxer
SYC addict
Berichten: 2935
Lid geworden op: di, 27 feb 2007, 15:27:08
daily subaru: BP9; BC7; BC5; KW3; KK3
Locatie: Veldhoven

Ongelezen bericht door SP-Boxer » di, 02 okt 2007, 11:04:20

Daar geef ik je ook helemaal gelijk in, maar test maar eens of de banden straks om kunnen gaan met de remkracht van de Forester klauwen. Dan kun je altijd nog besluiten voor de 4-pots te gaan ;)

Ik denk namelijk dat de banden de zwakke factor zijn in deze ;)

Gebruikersavatar
Eef
Lid
Berichten: 101
Lid geworden op: za, 08 sep 2007, 01:03:29
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eef » di, 02 okt 2007, 18:14:13

Toen ik 2 jaar geleden tegen de coureur die mijn auto ging besturen zei dat de remmen nog origineel en dus niet zo best waren zei hij:
"Te grote remmen is ook niet goed, dan blokkeren je wielen alleen maar eerder."
(Subaru Circuit Experience, aanrader!)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten