Cosis-dealer Garage- en Automobielbedr. Van Nuland VOLKEL

Hoe beoordeel je dit bedrijf?

Uitstekend
2
33%
Goed
2
33%
Redelijk
0
Geen stemmen
Matig
0
Geen stemmen
Slecht
2
33%

Totaal aantal stemmen: 6

carrus nigredo
Senior lid
daily subaru: impreza WRX MY07 355pk
Contacteer:

Cosis-dealer Garage- en Automobielbedr. Van Nuland VOLKEL

Ongelezen bericht door carrus nigredo » di, 13 mei 2008, 20:20:42

Cosis-dealer Garage- en Automobielbedr. Van Nuland
Rudigerstraat 35
5408 AA VOLKEL
T. 0413-272366
F. 0413-335290

I. http://www.autobedrijfvannuland.nl

E. garage@autobedrijfvannuland.nl
PAX

muggie
Lid
daily subaru: LegacyII 2.5 Dohc

Re: Cosis-dealer Garage- en Automobielbedr. Van Nuland VOLKE

Ongelezen bericht door muggie » di, 24 aug 2010, 23:10:31

Tja,ik ben ook niet helemaal niet tevreden over de Firma van Nuland.

Heb mijn auto in maart bij Rudy neer gezet voor een probleem met het achter diff,heb er wel bij gezegd dat het niet echt haast had,maar vijf maanden was toch wel erg lang.
Moest ook elke keer zelf bellen waarop Rudy mij elke keer beloofde dat hij een week later terug zou bellen om mij op de hoogte te houden van de vorderingen,dat heeft hij geen 1 keer gedaan,daar komt bij dat ik denk dat Rudy allang wist wat het probleem was.Heb de auto niet zomaar daar heen gebracht er is veel kennis bij Rudy.
Toen ik de auto ophaalde heb ik veel geld moeten betalen ongeveer 400 euro meer dan ik verwacht had maar ja er zat al een andere motor in en dit kon er dan ook nog wel bij.
De auto is echter nog steeds niet goed,natuurlijk het diff probleem is opgelost,maar nu houd de auto weer in tot aan 3 a 4000 toeren trekt ie niet,Rudy wist dit want hij zei het zelf tegen mij,ik vind dat hij de auto niet zo had mee mogen geven.Ik attendeerde hem ook nog op een paar diepe krassen op het linkerspatbord,maar hij vroeg mij of ik wel is van commandant4 had gehoord,ja hoor laat maar dacht ik nog,de krassen zijn echter te diep om weg te poetsen,toen ik eenmaal onderweg was viel het mij op dat de auto erg naar rechts trok,mijn auto's zijn altijd perfect uitgelijnd,moet haast wel in Brabant gebeurt zijn,ook vond ik de volgende dag honden haren op de achterbank en die waren niet van mijn hond.Ik loop nog steeds met een grote boog om de legacy heen pak de Buick of de Golf maar als het straks kouder wordt wil ik toch weer in de Sub,de narigheid met dit soort verhalen is altijd dat je het moeilijk kan bewijzen,wat mij ook opviel dat Rudy weinig post op Syc echter als er een probleem is waar Rudy eventueel op wat kan verdienen is hij er als eerste bij.Begrijp mij niet verkeerd ik gun iedereen het zijne,had alleen van een clublid niet verwacht dat het met grote winsten moest,kon verder ook geen praatje vanaf laat staan een kopje koffie.Vind het jammer dat het zo is gegaan mij zien ze daar niet meer terug.
""Het soort gezoem waarvan je in de winter altijd vergeet dat het bestaat, en waarover je in de zomer alleen maar kan dromen dat het vanzelf verdwijnt""

badhuis

Ongelezen bericht door badhuis » ma, 06 sep 2010, 14:14:16

Persoonlijk heb ik de kennis en kunde van dit bedrijf als een verademing ervaren. Eindelijk iemand die weet waarover hij praat en meedenkt over oplossingen.
Ik heb een paar keer afspraken met Rudy gemaakt en deze zijn perfect nagekomen. Daarnaast is Rudy de moeilijkste niet, zo is het nooit een probleem geweest om kosteloos een ruilauto mee te nemen, en is hij ook beschikbaar geweest gedurende niet normale werktijden.

Dion

Antonie: Niet relevante uitspraken verwijderd, het gaat hier om de mening over een bedrijf,niet over personen die een mening uiten.

erichendri
Lid
daily subaru: Subaru legacy lll station 2.0 4WD 4AT.

Ongelezen bericht door erichendri » wo, 21 sep 2011, 20:15:12

Na de goede ervaring met de automaatrevisie hier in dit bedrijf weer
een keer naar Volkel gereden.
Gisteren (dus) naar garage nuland geweest voor een wiellager geluid linksvoor.
En mijn uitlaat was lek , het gedeelte met de katalysatoren.
Ik ben weer goed geholpen en van een donor (sloop) forester een
jonge gebruikte katalysator op mijn auto gemonteerd.
Weer prima geholpen en weer tevreden naar huis gegaan.
Ga zeker weer een keer terugkomen.

Eric
Gang is alles......remmen is angst.

Voorsteltopic : http://subaru-youngtimers.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=1228&start=0

RJS
Junior Lid

Ongelezen bericht door RJS » ma, 20 mei 2013, 22:05:48

Ik ben ook tevreden. Had een offerte voor een kleine beurt, kleppen stellen en distributie in Amersfoort met een eindbedrag van liefst ruim 1800 euro. Rudy deed dit voor ruim 1100, een nieuwe einddemper inbegrepen. Die laatste was niet inbegrepen bij de offerte van de dealer. Aardige vent, gratis leenauto. Gewoon goed. Auto rijdt perfect.

Plaats reactie