Op Subaruforum over SYC

plaats hier Subaru gerelateerde foto's en filmpjes
LeoneTurbo
SYC addict

Op Subaruforum over SYC

Ongelezen bericht door LeoneTurbo » vr, 24 aug 2012, 16:51:57

http://www.subaruforum.nl/viewtopic.php?f=15&t=956

Grappig dat de nadruk er op techniek schijnt te liggen terwijl ik alleen maar slechte adviezen voorbij zie komen als ik er af en toe uit verveling rondneus...

hahaha

PS: Als dit topic nu op slot gaat of weggegooid wordt hebben ze wel een punt daar.

:blijvenlachen:

Antonie
Forum eigenaar
daily subaru: '96 LegacyII 2.5 DOHC 4wd
Contacteer:

Re: Op Subaruforum over SYC

Ongelezen bericht door Antonie » vr, 24 aug 2012, 17:09:43

Blijft gewoon open...wordt daar door sommigen harder gelogen als dat een paard kan lopen...
Maar, ik heb belangrijkere dingen te doen ..ben champignons krokant aan het bakken..de groeten dus

verstuurd via Tapatalk.

justyfever
SYC addict

Ongelezen bericht door justyfever » vr, 24 aug 2012, 17:46:59

Wat een onnozel gelul heen en weer :roll:
Ricardo

Antonie
Forum eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Antonie » vr, 24 aug 2012, 17:51:43

Ja...het is schijnbaar te lang rustig geweest op SYC...(iets waar ik trouwens erg tevreden over ben)

verstuurd via Tapatalk.

Rene-B
Moderator
daily subaru: Leone 1 1300DL MY84
Impreza 1,6TS Plus AWD MY05
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rene-B » vr, 24 aug 2012, 18:16:54

Ik had het ook al gezien...gaat nergens over....
En wat de kennis aangaat van sommigen daar : tja........
Je auto remt op alle wielen , waarom zou je ze dan niet allemaal aandrijven..

Leone station turbo
SYC addict

Ongelezen bericht door Leone station turbo » vr, 24 aug 2012, 19:23:02

Luitjes, Ik mis jullie nog elke dag, maar ik had me bij de zoveelste roddel voorgenomen een punt achter SYC te zetten en niet te reageren.
Wel lees ik af en toe mee, maar ik wordt niet goed van alle leugens die ik telkens (weer) over me heen krijg. Daarom wil ik via het gast account graag reageren.

Marnix, ik ben blij dat je dit verhaal aankaart, want ik kreeg vandaag van Antonie te horen dat ze me het mes weer diep in mijn ribben hadden gezet.

Ik begrijp het niet: Ik heb zowel Niksnut als RobL niet weggestuurd of geblokkeerd :?

Niksnut: Peter heeft mij beschuldigd dat ik geld via de advertenties binnen trok. Dit is absoluut niet waar. Ik heb nooit 1 cent aan SYC verdient. Ik heb het altijd uit liefde voor Subaru gedaan, maar dat is me niet in dank afgenomen.
Het ware verhaal is dat Niksnut het aan de stok met Antonie heeft gekregen. Niksnut zou nog naar Harderwijk komen om Antonie op zijn bek te slaan. Antonie is nu nog op Niksnut aan het wachten.
Dat is de reden dat Peter een ban heeft gekregen. Ik heb hier part nog deel schuld aan.

RobL: Rob kan gewoon hier posten en is door niemand van SYC geblokkeerd.
het ware verhaakl hierachter is dat Rob een topic heeft geplaatst waarin hij verwonderd vroeg waar The Dude was gebleven. Ik heb hierop geantwoord dat The Dude het forum niet meer bezocht ivm ik mijn Outback 2.2 DOHC niet meer aan Jan verkocht ivm het geroddeld van SP-Boxer en Bram_R over die zogenaamde slechte 2.2 DOHC motor. Ironisch genoeg heeft jan zich een andere Outback gekocht, maar die was al snel kapot, terwijl die slechte 2.2 DOHC motor zeker 10.000 km gestampte kmters achter zijn kiezen heeft en de motor nog in top conditie is.
Ik blijf erbij dat ik het erg vind dat ik ruzie met The Dude en Lydia heb, maar daar hebben in mijn ogen SP-boxer en Bram_R voor gezorgd.
Terugkomend op RobL: Ik hoorde van Antonie (Rene en Dirk kunnen dit bevestigen) dat er veel PB verkeer tussen Rob en The Dude was, voordat Rob dat topic had geopend. Wat in die PB stond, weten wij niet, maar de datebase gaf aan dat er veel contact was.
M.a.w. Rob had veel contact met Jan, maar ging zogenaamd zeggen dat hij het vreemd vond dat The Dude niet meer deed posten. Toen hij hiermee geconfronteerd werd, voelde hij zich betrapt en is weggebleven Ik ben dan opeens een paranoie dictator.

Er zijn maar 2 personen die ik in 5 jaar tijd op SYC verwijderd heb, Dat is Coen en Rudy.
The Chief is niet door mij, maar met instemming van alle moderators destijds geband.
Door The Dude wordt ik verweten dat ik Marnix op SYC heb geblokkeerd.??
Door Toon en Paul wordt ik verweten dat ik Toon geschoffeerd zou hebben.
Hoe komen ze daar in Godsnaam bij??
Ik had een hoop vrienden in de Subaru-VW scene. Stuk voor stuk zijn ze in de leugen van Toon meegegaan en hebben me laten vallen als een baksteen.

Zowel Marnix als Jan Seegers kunnen bevestigen dat ik nooit of te nimmer Toon heb geschoffeerd. Toon was boos dat Ik Coen heb geband en is vertrokken en toen wij erachter kwamen dat Toon onder de naam Beatnick op SYC actief was, is die roddel gekomen.

Bij SCN hebben ze geprobeerd SYC tegen te houden en een aparte vleugel op SCN te maken over non- turbo subaru,s. Ik heb daar geen gehoor aan gegeven en ben SYC begonnen.
Ik heb geen account meer op SCN, anders kon ik de PB’s laten zien dat het oude SCN bestuur mij heeft gelast, dat ik geen topic,s of linken van SCN naar SYC mocht zetten. Dit is mij door heel veel leden kwalijk genomen.

Dat ik niet iedereen tevreden kon houden en SF (of zoals ik het noem het anti OSS forum) is gekomen…swa
Wel vind ik het erg slap, dat bepaalde SF leden, via SYC pbtjes hebben rond gestuurd om mensen hier weg te lokken en daarnaar toe te komen. Lekker makkelijk zo een forum opstarten. Zonder SYC was er geen SF gekomen.

Had ik in 2007 en glazen bol gehad, dan was er echt geen SYC gekomen.

Gr Marcel
Old Subarus never die, they just get faster!!

LeonBrigitte
SYC addict
daily subaru: Impreza plus 1.6 GL bwj 1999 GROEN 189.000km
Iveco 2.8TD
Contacteer:

Ongelezen bericht door LeonBrigitte » vr, 24 aug 2012, 20:13:06

En toch ben ik blij met SYC en heb daardoor een hoop mooien dagen en jaren mogen beleven. Ik heb er vrienden en kennissen aan overgehouden en heel mooie herrinneringen aan diversen Subaru's. gezeur en gezever heb je altijd (helaas) en soms zijn mijn doen en laten wat sneller als mijn denken, maar dat krijg ik tot nu nog altijd weer recht gezet. Het is geven en nemen. Ik snap volledig frustraties (daarom ben ik op mezelf begonnen).

Lees de reactie's op bv verschillende gebeurtenissen in nieuws daar gaan mensen ook helemaal uit hun plaat, het is makkelijk je mening te uiten met toetsen, maar uiteindelijk moeten we allemaal samen door een duur en ons houden aan regels. Mensen ben blij dat we geen oorlog kennen en schei uit met naar elkaar te wijzen.

Leon de almachtige ;)

Rene-B
Moderator
daily subaru: Leone 1 1300DL MY84
Impreza 1,6TS Plus AWD MY05
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rene-B » vr, 24 aug 2012, 22:07:41

Ik vind het erg jammer dat er om de zoveel tijd oud zeer naar boven word gehaald , uiteindelijk gaat het nergens over.
Dat er een aantal fora zijn : so what , in mijn bescheiden mening is eenieder vrij om te kiezen waar hij /zij wil posten.

Ik ben blij dat SYC in 2007 is ontstaan , want juist hier is mijn kennis over ons merk zeer gegroeid en die groeit nog steeds: iets wat ik op de andere fora waarschijnlijk in veel mindere mate had opgedaan.
Daarbij is de diversieteit van subaru's hier veel groter : impreza's , forresters legacy's , vivio's jumbo's justy's en tenslotte de oersubaru : de leone's die ons forum rijk is..
Je auto remt op alle wielen , waarom zou je ze dan niet allemaal aandrijven..

thijs kruijsen
Lid
daily subaru: JUSTY 1.2 GL 4WD ECVT U9(vekocht)
leone 1.3dl na schade verkocht
impreza 1998 1.6gl

Ongelezen bericht door thijs kruijsen » za, 25 aug 2012, 00:41:39

het was ook niet de bedoeling van mij om iedereen in het kwade dag light te stellen, en ik heb de vraag op het andere forum gesteld om te horen of het weer 1 zou kunnen worden. dat was de achter liggende gedachten. ik was er echter niet op gekomen op dat moment dat het zoveel oud zeer naar boven zou komen en iedereen weer na elkaar wijst van wie wat fout doet of deed. zoals daar al twee keer gevraagd heb om te te sluiten laten ze het open. en ik beschuldig niemand ergens van ik wil nog steeds goede vrienden blijven met iedereen einde.

het was meer om wat achter grond info van het onstaan van het subaruforum.
om een auto mooi te houden moet je er van houden om je handen uit de mouwen te steken.

Antonie
Forum eigenaar
Contacteer:

Ongelezen bericht door Antonie » za, 25 aug 2012, 00:48:52

No worries Thijs, dit heeft onderhand niets meer met jouw vraag te maken. Mensen komen en gaan...het is maar net hoe je daar mee omgaat.

verstuurd via Tapatalk.

thijs kruijsen
Lid
daily subaru: JUSTY 1.2 GL 4WD ECVT U9(vekocht)
leone 1.3dl na schade verkocht
impreza 1998 1.6gl

Ongelezen bericht door thijs kruijsen » za, 25 aug 2012, 00:51:18

nou ja voel me wel een beetje te veel de aanstichter van de reactie's op syc over een dood gewone vraag voor mij op dat moment.

en uuuhhh van je fouten moet je leren en dit was er een van.
maar voor de rest alles goed met iedereen?
om een auto mooi te houden moet je er van houden om je handen uit de mouwen te steken.

petur
Senior lid
daily subaru: legacy III sedan awd 2.0 2000

Ongelezen bericht door petur » za, 25 aug 2012, 01:45:27

wat mij betreft mag het ook allemaal weer één forum worden. met respect voor iedereen: persoonlijk vind ik dat een andere mening over van alles en nog wat moet kunnen. respect voor elkaar en problemen onderling oplossen in plaats van ruzie/foeteren/weglopen is volgens mij een oplossing. in groepjes uiteen gaan is dat niet. ik besef wel dat ik dat schrijf als emotieloze bèta, en ruzie voor mij een zinloze emotie is, maar dat niet iedereen zo in elkaar zit.
grtz petur

LeoneTurbo
SYC addict

Ongelezen bericht door LeoneTurbo » za, 25 aug 2012, 07:11:35

Thijs, mijn post hier is zeker geen aantijging tegen jou! Ik wilde alleen nog eens onder de aandacht brengen hoe er aan de andere kant van het hek naar SYC wordt gekeken.

Ik heb in een periode dat het wat minder boterde :mrgreen: SP-Boxer geholpen met SF. Toen het echter een al te groot samenvoegsel van zinloze lui werd (een man of vier daar, meer niet, maar die zijn al vervelend genoeg) heb ik besloten me terug te trekken. Gelukkig werd ik op SYC (weer) met open armen ontvangen nadat ik een periode niet meer had gepost (ik was zeker niet weggestuurd of geband).

Ik heb nog prima contact met een aantal mensen van SF (SP, Jan Seegers etc) maar post er niet meer. Zou een dagtaak worden om de techniek in goede banen te leiden.

:lol: (beetje overdrijven mag)

Leone station turbo
SYC addict

Ongelezen bericht door Leone station turbo » za, 25 aug 2012, 09:00:34

Voordat ik weer terug onder de tegel kruip waar ik vandaan kwam :blijvenlachen:
Thijs, ik neem jou niets kwalijk.
Feitelijk is het een A t/m Z verhaal.
Het verhaal is A, (Ik win € 50 in de lotto) maar het wordt al snel een ander versie, nl versie B
Bij versie B heb ik opeens € 5000 in de lotto gewonnen.
Eer het versie E is ben ik volgens het verhaal miljonair geworden.

Terug komende: Blijkbaar hebben de heren daar een te hoge dosis testeron gehalte en liggen ze elkaar wat wijs te maken en weven ze door alle leugens in elkaar en zitten ze nu ergens bij versie E, waar alleen Oldskool “The Evel Guy“ is.

Kan je 1 ding zeggen: Je moet ze eens zien als je ze op een meeting of bij een verkoop tegenkomt :shock:

Gr Marcel “formally known as” Oldskoolscooby

Ps: Monique en ik blijven bij ons standpunt, dat ondanks de vele goede Subaru vrienden die we nu nog hebben :duimpie:
Als wij in 2007 geweten hadden, wat we nu weten, dan had SYC nu niet bestaan.
De natuurstenen voordeurdorpel is versleten van de Subaru vrienden die over de vloer zijn gekomen, hebben gegeten, gedronken, geslapen, op feesten zijn geweest.
Als je dan nu hoort wat ze over je vertellen........................
Old Subarus never die, they just get faster!!

LeonBrigitte
SYC addict
Iveco 2.8TD
Contacteer:

Ongelezen bericht door LeonBrigitte » za, 25 aug 2012, 11:01:43

He Marcel ik heb nog niet bij jullie mogen slapen ;)

LeoneTurbo
SYC addict

Ongelezen bericht door LeoneTurbo » za, 25 aug 2012, 11:35:53

En behalve autosloopfeestjes ben ik ook nog niet op een 'echt' feestje geweest (alhoewel dat eerder aan mij dan aan de gastheer/vrouw heeft gelegen).

LeonBrigitte
SYC addict
Iveco 2.8TD
Contacteer:

Ongelezen bericht door LeonBrigitte » za, 25 aug 2012, 11:36:55

Hoeft niet druk te zijn om het gezellig te hebben he ;)

subaruroy
SYC addict
daily subaru: Een dark Gray Subaru Forester 2.0 Automaat uit 2008

Ongelezen bericht door subaruroy » za, 25 aug 2012, 17:09:00

LeonBrigitte schreef:He Marcel ik heb nog niet bij jullie mogen slapen ;)
daar sluit ik me bij aan
wel veel lol maar slapen ho maar :bier:
mean and evil Dark Gray Forester Driver
ex Mean And Evil Eurban Gray Forester Driver
ex Mean End Evil Premium Silver Impreza wrx driver
ex Mean And Evil Green Forester Driver

SP-Boxer
SYC addict
daily subaru: BP9; BC7; BC5; KW3; KK3

Ongelezen bericht door SP-Boxer » ma, 27 aug 2012, 12:26:38

Jongens, jongens. Wat wordt er weer van een mug een olifant gemaakt.

Iemand vraagt waarom er meerdere fora zijn. Daar is antwoord op gekomen.
Ik ga daar niet met slotjes lopen gooien, dat lijkt me nergens voor nodig. Mensen geven hun MENING, of dat juist is, of niet, dat wil ik in het midden laten.
(ik weet de antwoorden zeer zeker niet!)

@Oss, voor zover ik weet hebben wij het verhaal ten aanzien van jouw Outback uitgepraat.

@Marnix, ik vind het vreemd dat uitgerekend jij dit topic start. Jij weet net zo goed als ik wat voor eindeloze discussie dat op kan leveren.

Ik haak af uit dit topic en ga me weer vermaken op de rest van dit forum. Wees eerlijk, dit is niet de gezelligste hoek op dit forum ;)
"I feel Legacy"

LeoneTurbo
SYC addict

Ongelezen bericht door LeoneTurbo » ma, 27 aug 2012, 14:20:49

Ik heb dit bewust gedaan om inzichtelijk te maken dat er blijkbaar nog steeds mensen moeite hebben met wat er in het verleden gebeurd is. Aangezien dit niet altijd even eerlijk wordt verwoord op een forum (alhoewel ook ik zeker niet alle antwoorden ken) vond ik toch dat ik het hier moest posten voor de mensen die (bewust of onbewust) niet op SF komen.

Misschien is het een idee om de topics op zowel SF als SYC dan maar tegelijkertijd in de prullebak te gooien....

Plaats reactie