Op Subaruforum over SYC

plaats hier Subaru gerelateerde foto's en filmpjes
Rene-B
Moderator
daily subaru: Impreza 1,6TS Plus AWD MY05
Leone 1 1300DL MY84
Contacteer:

Re: Op Subaruforum over SYC

Ongelezen bericht door Rene-B » ma, 27 aug 2012, 15:52:27

Uit sommige reactie's kan ik opmaken dat er lieden zijn die het 1 en ander nog steeds geen plekje kunnen geven en dat een deel daarvan ook nog eens haatdragend zijn..
Het voorstel om deze naar de ballenbak te verhuizen vind ik een goed plan , heb al iets van die strekking gevraagd op het moderators gedeelte want dit wil ik niet zonder overleg doen met Antonie en Dirk..
Je auto remt op alle wielen , waarom zou je ze dan niet allemaal aandrijven..

Antonie
Forum eigenaar
daily subaru: '96 LegacyII 2.5 DOHC 4wd
Contacteer:

Ongelezen bericht door Antonie » ma, 27 aug 2012, 16:20:58

Persoonlijk vind ik het gedimdam tussen verschillende fora die hetzelfde onderwerp een warm hart toe dragen complete bullshit!! Je kunt elkaar beter helpen dan onderuit halen. Puur naar de fora gekeken moet je elkaar steunen waar het maar kan. Laatste tijd heb ik al een paar keer verwezen naar een topic op subaruforum.nl . Over de gebruikers heb je geen zeggenschap behalve dat als het te bont word je gewoon iemand de toegang ontzegt( de reden daarvoor ligt bij de EIGENAAR van het forum..niet bij de gebruiker). Als het gaat om wie de meeste gebruikers heeft dan staat SYC onder aan de lijst want maandelijks haal ik de bezem door het ledenbestand en gooi alles eruit dat geen toevoeging aan het forum heeft. We maken subaru samen tot een uniek eigenzinnig merk, elkaar afkatten heeft weinig zin!!

verstuurd via Tapatalk.

LeoneTurbo
SYC addict

Ongelezen bericht door LeoneTurbo » ma, 27 aug 2012, 21:20:24

Precies, wat meer wederzijds respect bij de gebruikers zou niet misstaan... Dat was ook de reden van mijn post.

teeffh
Lid
daily subaru: Outback 2.5l DOHC AWD automaat 1997 (USA)

Ongelezen bericht door teeffh » ma, 27 aug 2012, 22:38:24

Ik probeer me altijd verre van dit soort gedoe te houden, maar dit onderwerp heeft me toch wel wat meer inzicht gegeven in wat er de laatste tijd allemaal gebeurd is. Goed om te weten, verder geen oordelen en nou weer lekker van die fantastische Subaru techniek genieten!
The Outback is a big, small, fast, economical, well-made, cheap, fine-handling, comfortable SUV that's not an SUV (Clarkson on perfection).

petur
Senior lid
daily subaru: legacy III sedan awd 2.0 2000

Ongelezen bericht door petur » ma, 27 aug 2012, 23:06:49

LeoneTurbo schreef:Precies, wat meer wederzijds respect bij de gebruikers zou niet misstaan... Dat was ook de reden van mijn post.
+1
grtz petur

Plaats reactie